Subject: Käsmu Neeme tee alguse liikluskünnis
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Apr 2024 10:57:15 +0300

Tere

Uurin võimalusi Käsmus Neeme tee alguses oleva liikluskünnise teise asukohta
paigaldamise kohta.

Liites pilt liikluskünnisest, mis asub täpselt Neeme tee 4 maja vastas ja
häirib seal elamist, kuna kõik autod ja bussid pidurdavad ja kiirendavad
seal.

Kuna Käsmu sisse sõites on enne Neeme tee 2 korda tehtud parkla sõidukitele,
kas ei oleks mõistlik liikluskünnis enne parklat paigaldada, et tagada
suurem parkla kasutamise ohutus?

Mai kuus alustatakse Neeme tee alguse parklast pindamistöödega, kas saab
need tööd äkki ühildada?

Terv

Margus Taada
Tegevjuht | CEO
+372 5343 4946 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 

Forklift OÜ |  <http://forklift.ee/> forklift.ee

Kesk tee 34, Rae vald, Harju maakond 75305

 
<https://www.forklift.ee/teleskooplaadur-mis-teeb-pollumajanduses-revolutsio
oni-dieci-agri-max-power-x2/> 

                     <https://www.instagram.com/forklift_eesti/>